Toimisto- ja taloushallinnon osaaja

Nautitko monipuolisesta toimistotyöstä? Entä tykkäätkö vastuusta? Oletko kiinnostunut kokoaikaisesta ja vakituisesta työsuhteesta? Jos vastasit kyllä, tässä voisi olla sinulle uusi työpaikka.

Haemme asiakasyrityksellemme toimisto- ja taloushallinnon osaajaa vakituiseen työsuhteeseen.

Työtehtävissä vastuullesi kuuluu huolehtia itsenäisesti osto- ja myyntireskontrasta. Sinä olet se avainhenkilö, joka huolehtii toimiston ylläpidosta, hyppäät varaston puolelle huolehtimaan rahtikirjojen täyttämisestä ja lähettämössäkin saattaa olla töitä tehtävänä mihin osallistumistasi tarvitaan.

Toivomme Sinulta osaamista reskontrien hoitamisesta sekä kirjanpidon perusteista. Yrityksellä on käytössä Visma Nova, josta toivomme aikaisempaa kokemusta.
Työtehtävissä tarvitaan hyvää englannin kielen taitoa, sillä kommunikointia tapahtuu myös ulkomaille.
Nautit itsenäisestä työstä, olet kuitenkin valmis laittamaan turvakengät jalkaan ja mennä auttamaan varastolla olevia työntekijöitä, jotta tavarat saadaan toimitettua asiakkaille.

Asiakkaamme tarjoaa mielenkiintoisen sekä monipuolisen työnkuvan, mukavat työkaverit, itsenäiset hallinnolliset tehtävät ja mahdollisuuden kehittyä yrityksen kasvun mukana.

Mitä tahansa kysyttävää sinulle tulee mieleen tehtävästä, tavoitat rekrytoinnista vastaavan Mira Romakkaniemen numerosta 040 749 5749 (parhaiten arkisin klo: 8-10 välisenä aikana).

Haethan tehtävää heti järjestelmämme kautta, sillä työt alkavat viimeistään helmikuun alussa. Lisääthän profiiliin palkkatoiveesi sekä tarkempia tietoja itsestäsi.

1c0fcaacde3149b5a3a2535f4aa00e83

Toimiala: Liikenne, kuljetus ja logistiikka

Sijainti: Oulu

Julkaistu: 10.01.2020

Voimassa: 27.01.2020